Industria Auto
April 23, 2014 posted by Oana Birgaoanu

Arcuri lamelare de calitate superioara de la Parkitrans Com

Arcuri lamelare de calitate superioara de la Parkitrans Com

Arcuri lamelare sunt organe de masini care, prin forma lor, prin calitatea de elasticitate a materialului din care sunt executate si sub actiunea fortelor exterioare, ajung la deformatii relativ mari, revenind la forma initiala dupa indepartarea fortelor. In timpul deformatiilor elastice, arcurile inmagazineaza lucru mecanic efectuat de forta exterioara, cu posibilitatea de a-l reda integral sau partial in perioada de revenire, in functie de existenta frecarilor intre elementele componente sau materialul insusi.

Arcuri lamelare – de ce sunt utilizate?

 

Arcurile formeaza o legatura elastica intre partile sau piesele unei masini, mecanism, aparat sau dispozitiv.

In tehnica moderna, campul de folosire al arcurilor este foarte larg, ele putand servi unor scopuri multiple, dupa cum urmeaza:

- amortizarea energiei de soc si a vibratiilor;
- acumularea unor energii ce trebuie redate treptat sau in scurt timp, respectiv readucerea unor piese in pozitia initiala;
- exercitarea unei forte elastice permanente.

Tipuri de arcuri lamelare 

 

Arcurile lamelare sunt arcuri flexionare constituite din una sau mai multe foi lucrand impreuna. De aici deriva subgruparea lor in arcuri lamelare si arcuri cu foi multiple.

Arcuri lamelare

Singura lamela a acestor arcuri de obicei incastrata la un capat poate avea proiectia triunghiulara, dreptunghiulara, trapezoidala, eliptica, iar inaltimea lamelei poate fi constanta sau variabila.

Foarte simple din punct de vedere constructiv, asemenea arcuri sunt des utilizate ca arcuri de apasare in constructia mecanica a dispozitivelor si aparatelor, ca mecanism crichet si roata dintata, sau ca mecanism de zavorare si jgheaburi oscilante.

Arcurile lamelare se executa din otel lat pentru arcul laminat la cald. Aceste arcuri ofera un exemplu de analiza economica prin scoaterea in evidenta a legaturii dintre forma, uniformizarea solicitarii in diferite sectiuni de-a lungul arcului si capatul de inmagazinare a lucrului mecanic cu un volum minim de material.

Arcuri cu foi multiple

Se realizeaza prin suprapunerea unor foi de o forma corespunzatoare si strangerea lor cu ajutorul unor legaturi de arc, astfel incat acesta lucreaza simultan si fiecare preia o anumita sarcina. Pentru ca materialul sa fie utilizat economic, foile de arc nu au toate aceeasi lungime.

Se deosebesc 3 tipuri de foi:

- Foaie principala cu ochiuri de prindere, ce au aceeasi latime pana la extremitati;
- Foaie principala de intarire: fara ochiuri de prindere, are o lungime aproximativa cu distanta dintre axele ochiurilor foii principale;
- Foile secundare, capetele acestora avand forme variate.

Pentru ca foile sa nu se deplaseze in lateral, ele au o forma corespunzatoare, iar pentru a asigura contactul dintre ele, se prind cu alte elemente. Prin adoptarea unor lungimi diferite ale foilor arcului se apropie de un solid de rezistenta egala. Capetele de legatura se realizeaza in diferite forme.

Firma Parkitrans Com din Sibiu iti pune la dispozitie arcuri lamelare ce sunt compatibile cu camioane, remorci, semiremorci si alte tipuri de autoutilitare pentru marcile Iveco, Man, Renault, Mercedes, Volvo sau Scania. Produsele comercializate de catre aceasta firma sunt realizate de unii dintre cei mai importanti producatori de profil, si anume: Schomacker, Weweler si Winkler. Apeland la produsele Parkitrans Com vei avea garantia achizitionarii unor arcuri lamelare de calitate superioara, la un pret deosebit de avantajos.

Daca vrei sa ai parte de calitate, alege arcuri lamelare de la Parkitrans Com. Ai nevoie de informatii suplimentare despre firma si produsele Parkitrans Com? Pentru detalii, suna la numarul 0740-059.804 sau trimite un e-mail pe adresa parkitrans@yahoo.com.

Articol oferit de zoom-biz.ro 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>